Galen kväll/natt/morgon

Tjena hallå ! ! 

Klockan är snart 12.00 och jag kom hem vid sju imorse och jag har sovit så mycket som max två timmar om ens det. Skitsamma lär nog somna senare ikväll, men just nu är jag inte trött. Det har varit en helt galen kväll/natt/morgon. 

Först så började vi hemma hos mig sedan vidare till Emma sen till någon fest på Adolfsberg där det hände det ena och andra. Säg vad som inte hände. Drack två groggar sen dissade jag spriten och bestämde mig för att vara nykter och det är jag glad för nu (: Sen tog vi bussen hem till mig jag och Jennie med två kompisar. Dom drog nyss typ. Så nu ska man försöka sova en stund. Jennie har lyckas somna så nu är det min tur. 

Bilder kommer sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0