25 dagar kvar

Jag har bara 25 dagar kvar på Miatorp sedan flyttar jag hem till Jennie och bor där som sista dagarna innan studenten. Ska vara hos henne innan man drar ut på kvällen och festar. 

Jag har ångest och jag känner mig sjuk stressad. Tanken att snart är det över och jag ska flytta får mig att bli ledsen. Tanken att inte få träffa sina vänner lika mycket får en få ångest. Nej nu ska jag inte tänka så. Jag ska göra det till världens bästa dag som jag kommer ihåg hela mitt liv. 

Mina vänner här nere kommer gå och sakna er var dag.
Jennie, Jacke, Emma, Berlina, Alexander, Johanna, Carro, Anna Jokke, Elin, Elli, Wictor, Thomas, Stoffe, Emil och så många fler! 

Jag kommer även sakna de bra stunder jag har haft med de vänner jag hade en stund, men vänskapen inte funkade i längden. 

Tre års äventyr i Helsingborg! Jag har vuxit så mycket i mig själv och blivit en sådan mycket starkade person som jag inte trodde jag skulle bli!

Kommentarer
Postat av: jennie

kommer sakna dig med<3333333

2010-05-03 @ 20:17:59
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0