Lots båt

Nu sitter jag här och jag ska ta och skriva ner vad en mässman ska ta och göra. Suck tråkigt, men det ingår i utbildningen. Per han har bestämt sig att jag ska göra allt som står i arbetsjournalen så då är det bara att göra det som han säger. 

Efter frukosten idag så skulle en kliva av båten utanför Malmö, ja vi åkte vid midnatt mot Kotak och varför vet jag inte för nu är allt oklart hur det kommer bli, men det får vi väl veta någon gång dom närmaste dagarna. Men i alla fall så skulle en av och en på så en lotsbåt  fick komma ut och fixa detta då.





Jag i en väldigt förstår jacka.




Ser ni mannen som kliver över till lotsbåten?




Malmö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0