Makaroner på ägg?

Då var filmen slut och snart ska jag krypa ner under mitt täcke. 

Nu är vi i Kotka igen, precis som man inte har varit här alls ;) Känner mig som hemma höhö ... Jag var faktiskt nyss nere och hämtade mig en ost macka mumma. Hoppas på att jag kan somna inatt jämfört med dom senaste två nätterna. 

Ni måste lyssna på detta
Jag stod och gjorde ägghalvor och frågade Peter vad han tyckte vad vi skulle ha på dom denna gången. 
Peter kommer nu och frågar mig vad vi hade på dom förra gången och innan jag hann svara så säger han att vi hade makaroner. Hallå vad fick han det ifrån? Hahahaha, ja vi båda två var trötta idag på morgonen.

Kommentarer
Postat av: nickii

äckligt! :P

2010-03-29 @ 18:37:25
URL: http://nickiironnbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0