Kycklingar som blev katter

God morgon alla där ute. Nu sitter jag här igen och min fot har värkt helt hela natten så har ikke kunnat sova så himla bra. Ja och helt plötsligt drömde jag om att de sista äggen vi hade i käket knäcktes och blev kycklingar som liknade mer pälsliknade djur som tillslut blev kattungar som min syster Sabina fick rädda innan jag skulle ta livet av dom. 

Jag och mina drömmar.... Hahaha .. 

Som sagt Peter kommer ca en timme senare idag och för mig gör det ingenting så ensam på morgonen i ett kök är nog de bästa jag vet :D

Just det idag gissar jag på att det blir lite mer att göra. Vi kommer att få 15extra gäster och det innebär att vi måste använda den tredje mässen som är varit oröd jag vet inte hur länge, Angela kommer (chefen), hälso någonting kommer för att kolla in byssa och en sjukt stor proviant kommer idag efersom vi har legat i Kotka och maten sakta har börjat ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0