God natt igen

Nej detta var då inte kul :/ 

Började få ont i huvudet innan lunch i lördags, men det fick över sen fram till middagen. Sen igår så vaknade jag ex antal gånger och mådde illa och kände att jag ville spy. Lite yr i huvudet och illamående. Inget ovanligt händer att jag bruka må så.Tänker inte så mycket på det eftersom jag är ganska så van, men sen innan middagen igår så började få ont i huvudet och hela jag blev. Trodde det skulle försvinna över natten, men icke. Har sovit max tre timmar inatt för jag har haft så sjukt ont har ont nu också. Så Peter han gav mig ledigt för jag ser ut som ett lik i ansiktet.

Så nu vet ni vad jag kommer göra fram till lunch SOVA och hoppas det blir bättre.
God natt <3

Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Nej men fy,stackars dig.Har du fått nån skit i dig så du har åkt på influensan?Det låter inte alls kul,vännen.Kan ju ha lite med allt nytt runtomkring dig,tränat så mycket,bandy,ny handledare,ja det kan vara mycket som spelar in.Jag får hoppas att du mår bättre framåt dagen,gå ut på däck o andas lite frisk luft,kanske.Krya på dig gumman.Kramizar.

2010-03-22 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0