En död Estelle mer eller mindre

Kan ju börja med att detta var sjukt skönt och hur kul som helst. 

Nu är det så att jag har spelat intensiv innebandy i ca 1,5 timme. Hur kul var det från slaka 1-10 jag säger bara 10. Trodde jag skulle dö av utmattning och skratt. Hahaha. 

Ja vi började med värma upp sen så delade vi in hos i lag. Jag och Jonas mot Hannes och Avel. Där vann jag och Jonas, men det roliga var att råkade slå Avel med klubban i han huvud oooops (A) hahaha, som vi dog av skratt. Jag är värsta grym på bandy har jag kommit på det fick jag även veta av dom andra också. 

Sen bytte vi lag. Jag och Hannes mot Jonas och Avel. Där blev det väl lika kan jag tro, men det roliga var att ett ut tre så träffar Jonas mig på bröstet med bollen och så skriker Hannes, akta bröstet! Sen senare så skulle jag tackla Jonas då råkade jag slå honom i skrevet. Då lovar jag att typ alla lägger sig ner och dör av skratt.

Ja det är då inte slut än. Lite senare springer jag in i Jonas med mitt huvud. Ja ovanligt att jag skadar mitt huvud. Så sätter mig på huk och det snurrar lagom mycket och helt plötsligt reser jag mig upp tar bollen från Jonas och gör MÅÅÅÅL ! :D:D:D
Ja så fuskade det lagom för den delen. Avel flyttar målet, Jonas drar mig i luvan med sen klubba, jag håller i Jonas klubba och Hannes spelar med hög klubba. Ja så sjukt roligt hade vi. 

Ja sedan skulle vi upp för alla miljoner trappor också. Jonas springer alla tio trappor upp med minst 15st trappsteg i varje. Så hör jag Hannes säga: Är det jobbigt eller? Jag bara flåsar och går vidare. Hahaha, sen när vi kommer upp som jag flåsar. Så kommer Hannes där ingen. Vad har du gjort när du flåsar så? ;) Du får börja träna. 

Sedan var det dags för gymmet där jag gjorde magövningar och sträckte ut mina muskler. Så när jag skulle gå så säger Hannes igen: Ska du redan gå chiiicken ;) ;) Ja sen skrattar vi. 


Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Tjenare sporttjejen!

Fan vad kul ni verkar ha där,lite som man blir avis,hahaha.Det e ju bra ytor att spela på,vill jag lova.Vi får väl hoppas att strejken snart e över o att ni får lasta o gå vidare.Skulle inte din nya handledare komma nu i veckan?Men nu kanske det inte gör något,du klarar dig så bra utan en sådan,har jag förstått.Du fixar o biffar i byssan helt själv,och kan det mesta nu inom det.Nu skall jag ta och fixa till lite i innerförrådet,får passa på då anfallen kommer.Ta inte ut dig för mycket nu på gymmet,hahah.Ha det fint.Kramizar.

2010-03-16 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0