Båt babbel

Hejsan hoppas klockan är 10.00 och jag har "rast" fram till kvart i elva. Då ska man fixa tacos. Bakat bullar har jag gjort idag kanelbullar. Vad man skämmer bort dom här ombord. 

Idag så blir det övning och vad det är för övning vet jag inte alls. Vet bara om att man ska samlas ute på båtdäck när larmet går. Det är ju bara att göra det med andra ord. Och Estelle glöm inte den snygga hjälmen du ska ha på dig.

Jag måste ta och skriva klart vad mässman ska göra och jag har verkligen ingen lust med suck på Per ;) haha 

Hum hum hum .... vad ska man ta och skriva mer om. Hum lustekurren Fredrik mönstrar av på fredag och han kommer inte tillbaka mer för han har sagt upp sig. Sen hum jadu , hur vi ska gå med rutterna är ingen som vet, men jag gissar på Göteborg-Kotka. Alltså att det inte blir någon ändring på rutterna. 

Känns som jag har babblat på en del nu. Får se om jag kan ta några bilder idag eller inte. Får se om jag orkar, men bilder är alltid kul^

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0