Summarium

Och jag lever. 

Folk har ju snackat om snöstorm idag. Vart är den? Fråga mig inte, men så fort det snöar i Skåne så är det snöstorm tycker jag. Folk vet inte vad det är här;) Nej nu ska jag inte vara sådan. 

Var i skolan idag och hade sammanlagt två lektioner. Under NK så provade man studentmössa, religion hade vi inte och så fick jag gå från Samhällen eftersom jag har allt på min dator här hemma. Orka sitta och glo in i en skärm i över en timme och inte göra något. Så skrev man ett svenska prov idag som gick bra kändes det som. Så om man säger såhär så hade man svenska och sjöfartsteknik. 

Middagsrasten så drog jag och tre andra in för att käka. Mums. 

Nu sitter jag här och ska skriva vidare på samhällen så man blir klar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0