Hon och han

Saknaden växer sig större ju mer man försöker dölja den.

Ju mer tiden går desto mer inbillar man sig att det är inte så farligt längre, men när man ligger där och precis innan man somnar så kommer tankarna åter, tårarna och även den saknad man försöker dölja under sitt leende.

De vänner jag har i mitt liv betyder så oerhört mycket för mig. Alla på olika sätt.

Hon som känner mig bättre än ingen annan.
Hon jag bara kan ringa till och bara spy ut allt.
Han som får mig att prata om sådant jag aldrig annars skulle prata om.
Han som som bryr sig och låter mig få gråta ut på hans axel.
Hon jag drar iväg med utan att planera och bara kan komma upp.
Hon som får mig att skratta utan anledning.
Han som jag alltid vet finns där med ett sms bort.
Hon jag berättar hela mitt liv för då vi ses.
Han som skojar med mig.
Hon och jag som alltid jobbar som ett team.
Han och jag som skrattar åt allt som är idiotiskt.
Hon som får mig lugn.
Han jag ser upp till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0