Dissen

Dissade samhällen idag. Att dissa samhällen ledde till att man ska iväg med Ika till Väla och se om man hittar något kuligt där vill säga. Träffade Alex idag även i skolan och de andra busarna så som Jennie och Johanna. Ja man träffar allt och alla. 

Lön får jag imorgon och räkningen betald.  Jag känner mig duktig och mer ansvarsfull än någonsin. Nja det vet jag inte om jag gör. Jag går i skolan och vill börja jobba. Fick ännu mer att göra idag. Hur mycket kan man få egentligen? Det tar liksom aldrig, men snart så. 

Nej nu ska jag kila iväg med Ika <3


Kommentarer
Postat av: Nickii

Om jag är duktig i skolan så kan du ge mig din lön? :D:D <3

2010-01-26 @ 15:14:14
URL: http://nickiironnbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0