Prinsesstårtor

Idag fyller Joel mässman år. Så jag har fått baka två stycken förenklade Prinsesstårtor efter det jag hade fått baka bröd och steka bacon och ägg och jag lyskas såklart bränna mig på köpet, men det får jag ta.

Vädret hum det regnar lite smått ute annars är det inte så farligt här ute på havet. Någon gång ikväll/natt så är vi framme och tillbaka resan sker på tisdag någon någon och när vi kommer tillbaka till Göteborg har nog ingen på båten någon aning om vart vi ska ta vägen eftersom att dom snackade något om igår på mötet att vi kanske så få någon ny rutt. Hade varit kul om vi skulle få det. 

Nu är min rast slut så nu ska jag ner till byssan och göra någon nytta som att förbereda inför Buffén med rester till lunch sen middagen. Ska göra mig en sallad också. Denna ska bli god eftersom det är kyckling till middag och det är inte precis min höjdare. 

Vi hörs senare under dagen Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0