Minnen från förr

Den 1 mars så drar jag ut på min praktik och jag verkligen längtar så mycket att få komma ut. Det kommer vara vinter ännu när ja drar, men när man väl kommer hem så kommer allt se så annorlunda och kännas så konstigt.
Jag minns i höstas när jag var iväg. Solen sken och det var varmt. Man kunde vara ute på soldäck utan att frysa, men ju mer tiden gick desto kallade var det. Här i Helsingborg fanns det en massa gröna löv på träden och när man kom hem så var de flesta borta. 

Ju mer man tänker tillbaka till den tiden ju mer saknar jag den. Jag saknar det sjukt mycket den tiden för allt var verkligen perfekt och jag var glad. Sol och värme med en massa skratt. En underbar praktik. Fast det var så grått när man kom hem så var allt så ljust. 

Jag älskar minnen <3

Brandorama med grupp resten

Lärde hos att koppla slangar

Lärde hos att rulla ihop en brandslang

Knopar också

Testade på hur det var att bli lyft i en
helikoptersele

Badade i havet med överlevnads dräkter

Vända en livflotte

Sen praktiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0