Jag i ett nötskal

ikis säger:
*ja :
*:P
*jag ska ja min mexicana i alla fall :D
Estexx ^  .   ツ säger:
*jag ska göra min egna :D
ikis säger:
*haha
*ska du baka en egen?
Estexx ^  .   ツ säger:
*men hummer på :-O
ikis säger:
*vaa haha?
Estexx ^  .   ツ säger:
*med *
*jag ska göra en pizza med hummer, lax, torsk, musslor, sjögräs :D
ikis säger:
*ska du göra en hummerpizza haha?
*hahhaa
*låter ju...... gött
Estexx ^  .   ツ säger:
*....... massa..... gott..... :D
*:S:S:S
ikis säger:
*haha
*+o(
Estexx ^  .   ツ säger:
*Typ :-O urk!
*sen ska det vara brunsås på :-O
ikis säger:
*MUMS
*!!!!!
*och en jordguvve
*ojb*
Estexx ^  .   ツ säger:
*?
*jordgubbe heter det ^
ikis säger:
*ja :
*:P
*jag ska ja min mexicana i alla fall :D
Estexx ^  .   ツ säger:
*jag ska göra min egna :D
ikis säger:
*haha
*ska du baka en egen?
Estexx ^  .   ツ säger:
*men hummer på :-O
ikis säger:
*vaa haha?
Estexx ^  .   ツ säger:
*med *
*jag ska göra en pizza med hummer, lax, torsk, musslor, sjögräs :D
ikis säger:
*ska du göra en hummerpizza haha?
*hahhaa
*låter ju...... gött
Estexx ^  .   ツ säger:
*....... massa..... gott..... :D
*:S:S:S
ikis säger:
*haha
*+o(
Estexx ^  .   ツ säger:
*Typ :-O urk!
*sen ska det vara brunsås på :-O
ikis säger:
*MUMS
*!!!!!
*och en jordguvve
*ojb*
Estexx ^  .   ツ säger:
*?
*jordgubbe heter det ^

Kommentarer
Postat av: ikis

hahah jag och stavning går inte ihop alltså xD

2010-02-04 @ 23:30:37
URL: http://iikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0