Film i allrummet

Nu är klockan 20.00 och jag jag och tre andra på båten har precis legat och kollat film. Nu är jag sjuk trött och ska krypa ner under mitt täcke för att sova, men i alla fall så har jag haft en lärorik dag i byssan idag. Hörde att vi skulle vara framme imorgon kväll/natt i Kotka. 

Vi gick igenom hur man lossar en livflotte idag och hade ett möta på bryggan. Allt detta sas på engelska och jag lär mig sakta, men det går framåt.

Här kommer lite saker jag har gjort idag och mer har jag gjort, men orkar inte ta kort på allt (A)

Hum kommer inte ihåg vad detta hette, men det
är oxkött med någon fyllning i smördeg.




Min goda kärleksmums jag gjorde idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0