Engelska i skolan

Ska bara sitat i denna sal i typ hundra år till käns det som. Sitter och har engelska och ska översätta mitt CV till engelska och jag säger bara lycka till Estelle. Jag kommerfå värsta paniken eftersom jag kan inte skriva på engelska. Ni skulle bara veta, men jag får helt enkelt ge det ett försök och göra mitt bästa innan jag skriker på hjälp.

Har natur sen och sedan slutar man och då ska man hem och laga mat eller något för just nu är jag sjuk hungrig. Så får se vade det blir när jag kommer och vad jag ska göra senare idag har jag ingen aning om. På tal om inget. Mina blåsor jag har i min mun är snart borta och jag tror Ikas tips hjälpte så tack Ika (A)

Nej nu ska jag ta och börja göra någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0