Det går bra

Höhö det gör faktiskt det. Känner mig en massa duktig nu alltså. Snart klar känns det som. Fas det får vi som det stämmer sen. 

Irak krävde att Kuwait skulle höja oljepriset. När kraven inte uppfylldes så inledde Irak en invasion i Kuwait den andra augusti år 1990.

Det är just det jag skriver om Gulfkriget
inte det roligast precis, men det får gå eftersom det inte är allt för mycket fakta om det på nätet så det flyter på. Plus sitter ju hemma hos mamma i Ryd med allt för mycket snö ute så finns inget att göra. Jo det är ju fest ikväll. Får se om drar dit eller inte. Bero på hur långt jag har hunnit med mitt skrivande. Som det ser ut nu så borde man hinna, men sen har jag även bok som ska läsas klart. 

 



Kommentarer
Postat av: Mattissophia

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2012-01-18 @ 07:16:07
URL: http://mattissophia.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0