Att stå ensam

Svika en vän. Det finns hur många olika sätt att svika en vän. 

Jag funderar ofta på det hur någon kan svika någon. Om jag skulle svika någon så vet jag om att jag skulle få tillbaka det på något sätt. Det är i slut ändan man ser konsekvenserna. Man blir sviken, men det är den som sviker som får smällen i slutet. 

När man har blivit sviken så mår man inte alls bra. Oftas vill man bara gömma sig under täcket och bara ligga där tills det är över, men om man är så pass stark så ska man sträcka på sig och visa att det vännen gör är fel och gå sin egna väg och visa att man är starkare än sin vän. Man är så mycket starkare om man är själv än att ha hundra kompisar. Vad ska dom göra? För i slutet så bryr dom sig inte om en när man står där ensam kvar och ser vad som har skett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0