Våra nattliga stunder ;)

Nää Emma kom och hämtade mig och och sen brummade vi hem till hennes mamma, sen är jag hennes flytt hjälp och jag har inget att säga till om "host" Så när vi skulle börja packa upp så kom hon på att hon inte hade tagit med sina galljer "stavas?" Så då brummade vi till hennes lägenhet sen vidare och träffa hennes kompis en snabbis sen vidare in till stan för att hälsa på Petar :) 

Vi hamnade hemma hos Emmas mamma igen och där som vanligt satt vi och skrattade och fulmmade oss samtidigt som vi hängde in kläder och jag åt min Ahlgrens Bilar, MUMS :D 

Nu är klockan halv fem på morgonen och jag kom nyss hem och det är dags för mig att krypa ner till sängen för att nana kudden :D

Hööööörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0