Ingen olycklig tår

Ni kanske har varit med om då ni sitter på kvällarna/nätterna då en låt börjar spelas i låtlistan som får en börja sakna olika saker eller helt enkelt får en att börja fundera på vissa saker. Man börjar lätt fundera då man ska det som minst. Då man ska sova och sen kan man inte somna för man ligger där och funderar och saknar. 

Det är en sådan kväll jag har just ikväll. Inte haft det på evigheter känns det som. Så för att ni ska få en liten inblick i mitt innersta så tänkte jag skriva ner lite på det jag sitter och funderar på ikväll. 

Mina sommar minnen jag har haft under åren. Speciellt två stycken från i somras.
  • Dagen då jag åkte ner till en av mina närmaste vänner och vi skulle ut och festa. Denna kväll/natt är ett oförglömligt minne. Kvällen då jag inte alls var för nykter men jag hade ett av mina bästa humör. Träffade nytt skönt folk. Ute natten lång i Helsingborgs värme. Flirtande och en massa skratt. Värmen inom mig kom fram.
  • Kvällen jag åkte ner spontan ner till mitt Skåne och hamnade framför havet och en solnedgång med en av dom finaste människor jag mött på.
Dessa minnen gör mig varm inombords och jag vill spola tillbaka tiden och leva om kvällarna på nytt.

Ikväll är ingen kväll som får mig att må dåligt, utan en kväll då jag saknar mina minnen och liten tår kan rinna ner från kinden. Ingen olycklig tår utan en lycklig tår med en skvätt saknad i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0