Punka var det

Juldagen är här. 

Nu är man hemma i sitt Helsingborg igen och innan man kom iväg så blev det ett och annat skratt. 

mamma går ut och startar bilen och sen kommer hon in och börjar svära sjuk mycket om att det inte finns någon luft i fram däcket. Så vi skulle ut och pumpa det, men medan hon försöker så inser hon att det är punka på däcket och då ställer jag mig och skrattar och inser att jag får ta nästa tåg hem. Som jag skrattade, vad skulle jag göra? Gråt? 

Så min systers kille kom ut för att hjälpa till att byta däck eftersom jag har noll koll på det där med att byta däck, eller jag är bara lat och orkar inte lyfta däcket ;) 

Kom hem sen i alla fall och alla tåg var i tid :D GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0