Dricka, fika och flytta

Nu har det hänt sådär mycket igen då jag drog igår. 

Emma kom och hämtade mig sen bar det av till hennes lägenhet där det blev den chilla kväll med lite vänner och dricka. Emma och jag beslutar oss att somna i hennes säng när folket hade kilat hem. Vi vaknar upp och fixar frukost och dör i soffan.

Tar bussen ner till stan och träffar Elli. Letar upp vantar och mössa till henne sen fika och sedan promenera genom halva Helsingborg. Kommer hem och slänger mig och soffan och gud vad jag trött var. 

Ca en timme senare ringar telefonen och det är dags att hjälpa Petar och Pierre med flytten. Promenerar bort till dom och hjälper dom. Hänger med till stugan, halkar och packar lite till drar till donken för mat i magen. Bär upp allt i lägenheten, nästan. Jag orkade inte hjälpa ta de tunga sakerna så Tysken fick komma och hjälpa till med det. 

Jag promenerade hem på den glashala vägen och nu sitter jag här piggas av oss alla :) 

Varit igång hela dagen och nu säger jag godnatt Nyår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0