Karta

Nu är jag hemma. Somnade innan och sedan vaknade jag och då var jag hungrig igen så då bestämde jag mig för att låna Bodils cykel för att äta hemma hos Emma. Hemma hos Emma gjorde vi köttbullar alltså egna då.

Ja sedan så skulle Emil förklara hur man hittar till baksidan till Emmas praktik för jag ska dit för att lämna en laddare för hon den klanten har glömt sin hos sin mamma och hon hinner inte hämta den fören sent och då har hennes mobil dött för hundra år sedan. Så både Emil och Emma var konstnärer idag. 


Emma har ritat något som ska likna en äng, höghus, en väg,
en grav och lite annat ^


Emmas lilla elefant


Emil ritar en snygg karta för jag är verkligen kass när det
gäller Helsingborg fast jag har bott här snart i
tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0