Pelle

Jag har en vän vid namn Pelle och ja hon är ju så rolig så.

Som i fredags när jag kom hem efter min praktik och på natten hamnade vi på efterfest hos mig och hon var inte så nykter, men det ända jag gjorde var att skratta för hon sa: Mitt sex har gått hem! Ja vad ska man göra gråta eller skratta. Skratta för Pelle ja hon får mig alltid glad för hon är inte det friskat lagret ;)

Pelle hon är en sådan filur som man bara kan rymma till och bara döda henne lite med en massa skit snack och det är så hon snart fyller år och frågan är vad ska man ge en sådan speciell person i present? :O

En hadduk kanske ;) Eller en hum, hatt! Om man inte kan komma på något bra kan hon väl bara få ett grattis! :)

Fast jag har kommit fram till att jag älskar denna filur!


Kommentarer
Postat av: ikispop

haha pelle? är det ika eller?

2010-04-10 @ 01:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0