Krypa ner till sängs

Somnade ju som sagt innan då jag skulle plugga för mina ögon gjorde för ont, eller sov och sov jag mer blunda och lyssna på musik. Sen när jag tittade igen så var mina ögon okej, men nu börjar jag bli för trött så nu ska man faktiskt ta och krypa ner i sängen för att sova med ett leende på läpparna för jag har kommit fram till att fast mitt liv är helt upp och ner så älskar jag mitt liv för jag ser mig själv som en väldigt glad och positiv tjej som älskar livet fast det är skit. 

Aja slut snackat för idag så vi säger god natt mina läsare ! <3

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tjenare bruden!

Klart att du skall älska livet.Du har ju hela ditt framför dig,det har ju knappt börjat.Och med ett sådant gott going i dig skall du vara tacksam.Du e en härlig tjej,inte rädd för att prova på nya utmaningar,det har vi ju sett.Du e smart,söt och med ett trevligt yttre.Ställ dig frågan ibland hur många i din ålder har ett så fint liv som du har.Nu är det snart sommar och whao vad mycket kul som kan hända dig då.Kanske en häftig förälskelse,ja vem vet?Va nu rädd om dig och kämpa på lite till.Snart e du fri från läxor o hjärnarbete.Kramizar i massor.

2010-04-21 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0