Forska mer i detta

Tjena Tjena känns helt mysko att sova länge nu när man är van att vara uppe vid klockan sex på morgonen. Fast är man ledig så är man. Och det ska nu veta att det är så sjukt skönt så. 

Igår låg jag för mesta delen bara hemma och dog lite halvt i min soffa, tills Ika sa att vi skulle ut och rasta hennes hund sedan gick jag upp och dog i soffan tills jag somnade fast inatt somnade jag i min egna säng. 

Det är ju så att jag har börjat på gå på p-piller bland annat för att se om det hjälper mot min extrema mensvärk. Tro ni det hjälper? Jag ska svara på denna fråga. Jag vaknade idag klockan sju av värsta smärtan. Kunde inte sov det gjorde så ont så jag tog mina vanliga tabletter som jag bruka käka, nej jag måste forska mer i detta för jag kommer dö av min värk! 

Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Hejsan gumman!Du måste ge det lite mera tid,detta med P_piller.Du får nog äta dom i ett par månader innan du märker någon skillnad.Jag hade samma besvär då jag var ung.Roligt att du mår bra ändå och njuter av din ledighet.Fina foto har du lagt upp här med.Nu e påsken slut för denna gång och det skall bli skönt imorgon då det är vardag igen.Du får ha det fint.Kramizar.

2010-04-05 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0