Festa hela natten lång

Hejsan alla glada där ute. Sitter just nu i mina soffa hemma i Helsingborg. Var precis inte igår. Sprang iväg till Emma igår och sen hamnade vi på någon fest på plantan. Efter ett tag var jag så trött så jag fick låna sängen och sova ett tag. Och nej jag sov inte för att jag var för full utan att jag var trött eftersom det var första fången på minst två månader jag hade hade varit uppe så länge plus att jag har vatt uppe innan klockan sex varje morgon i fem veckor så det säger ju sig själv ;) 

Jaa sen vid fyra så vandrar jag, Emma och Emil hem till mig och för en stund hamnar vi inne hos dom mitt emot ett stund i alla fall jag. Sen ringde Ika full som en kastrull hahaha oom att hon var typ hemma när som och hon hade ju med sig värsta gänget så vi hamnade hos mig och jag somnade vid typ åtta på morgonen. hummm ja detta blev en massa babbel. 

När Elin kommer så ska jag dra med henne till Emma och hämta mina saker (A) Så kommer det dyka upp bilder på en flicka i denna blogg som ni inte kommer känna igen ;) 

Bra början att komma hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0