Bättre tider ^

Tjena hoppsan :) 
Idag har jag varit duktig. Tvättat upp alla mina skitiga kläder sena plockat i ordning i mitt rum. Såg även att Lennart hade fixat min rullgardin så nu får jag in solljus på rummet :D Nu ska det bara bytas lampa, ja jag vet att jag är seg, men jag är så sällan på mitt rum så jag orkar inte lägga så mycket energi på det.

Hum just nu ligger jag i min säng och bara väntar på bättre tider typ. Ska iväg sen, men när det vet jag inte. Får se när det blir. Under tiden får jag ligga här och läsa i min bok tills bättre tider eller vad säger ni? ;) 

Seriöst jag längtar verkligen sjukt mycket till studenten. Vill vara klar med skolan komma ifrån Helsingborg och börja på det livet jag vill ha. 

HEJ ! Fortfarande jag är inte dum eller blåst. Jag leker leken där folk inte tror jag vet och så lär det få bli. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0