You are not my dad

Varje gång du hör av dig så är det något som sätter sig på mitt hjärta och allt blir svårare. Varje gång du kommer på tal så vill mina tårar rinna ner för kinden och jag vill skrika rakt ut till dig att jag saknar dig så enormt mycket och vill bara krama om dig, men de går inte för jag måste stänga av för att inte bli mer sårad än vad jag redan är och för du bryr dig inte. Om du bryr dig så bryr du dig på ett sätt som inte funkar.

När jag hör hur du beter dig mot den ända du har kvar så vill jag bara skrika på dig och trycka in vett i huvudet. Än har du inte förstört. Du kan laga det, men du kan aldrig laga det som har hänt mellan oss. Så visa lite värdighet och bevisa för min lillasyster att du verkligen älskar henne och ta vara på det du har. Du har inte mig längre och ska du förlora den sista?

Allt som har hänt och sker gör ont. Att man tror att ett sms räcker var tredje månad så har du fel. Vad är det för fel att ringa? Man har så mycket frågor till dig, men det är frågor utan svar och så kommer det förbli.

"Jag slog näven i bordet och sa att jag aldrig mer skulle prata med henne”


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin text :)

2009-09-17 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0