Höll på att ramla baklänges

Först så får jag Stoffes prov i handen och sen mitt. Jag kollar in mina poäng och jag höll på att ramla baklänges! 72/76 MVG ! Kan inte tro detta! Vad har hänt med mig. Sen kollar jag Stoffes han hade fått 84p bäst i hela klassen. Hallå jag höll ännu en gång att ramla av baklänges. Så sa jag till Stoffe att han hade fått MVG och han trodde mig inte, sen när han kom så lös han upp som värsta solen och han lös ännu mer när han insåg att han var bäst i klassen. Jag är helt glad. Kan fortfarnade inte inse att det har gått såhär bra!

Jag har att tacka de vänner i klassen som har fått mig att tycka om att vara i skolan igen och fått mig att vara glad och ha kul igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0