En vecka

Visste ni att det är bara en vecka kbar tills jag kommer hem? ! Så skönt det ska bli att få komma hem igen efter sex veckor på en båt. En sak vet jag säker att jag kommer göra. Sakna båten och de härliga människorna. Synd nog har jag varit väldigt dålig med att ta kort. Käns som det som händer på båten får vara minnen i mig. Det får liksom stanna där.

Just nu är jag ledig fram till sju. Ska jobba ikväll med Carita.
Igår var det verkligen ingen så happy dag på dagen. Var i köket runt tre timmar sen sobit typ resten av dagen fram till halv åtta på kvällen, men det bästa är at jag är full av energi igen !

Ska ta och springa ner och byta om och slänga igång en maskin tvätt. Föresten sista vecka kommer bli bra för då är alla här som jag vill ha här förutom då Jonte.

Ha det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0