Detta dissar vi

Nu var arbetspasset över för idag och nu ska manbara ta det lugnt och se om man orkar ta och tvätta sina egna kläder eller så gör jag det imorgon så man har rena tills helgen.

Imorse när jag kom i köket så fick jag höra av Carita och Carina att Anne och Sarah hade sagt att jag inte gör så mycket i köket. Carita kunde inte tro det. Eller aa det är inte första gången hon hör att det är såhär.
Nu ska jag berätta hur det ligger till.

När man jobbar med grupp 2 så jobbar dom fottare och gör hellre saker och ting själva. Dom kan inte komma på vad praktikanten ska göra. Så i mitt fall så har jag gjort det jag vet jag ska göra och kollar av om det är något jag ska göra. Dom säger nej. Vad ska jag göra då? Springa runt och bara flytta på saker eller? Nej då står jag raklång och ser ut som ett fån tills dom kommer på något för mig att göra.

Detta dissar vi.
Handledare som ljuger och gör hellre allt själva.

Kommentarer
Postat av: Elli

ooh de låter ju nästan som här :P

2009-10-07 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0