Tårta?

Kollat klart på en film nyss med mamma och jag har ingen aning om vad den heter. Kallar den för Mr popi !

Vi ska äta kyckling idag och bara ta det lugnt. Min moder har frågat mig typ 500 gånger vad jag vill ha för tårta eller om jag vill ha något annat för det. Jag orkar verkligen inte tänka på det. Vadå? Jag har en 18års fest att tänka på. Inte orkar jag tänka på vad som händer idag. Det får ju dom ta hand om tycker jag om de vill fira mig. Visst är jag snäll 0=).


Ska snart ta och försöka ta bort lite fläckar på en tröja sen ta en duscha. Sedan får man se om man orka ringa någon för att fördriva tiden. Ska försöka få liv i Sara så vi kan ta oss en lång lång promenad här i Ryd.
Vi hörs senare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0