Ska komma!

Knirr och kank i min kropp ska snat ta och ringa min kära vän Jennie och tell her om allt drama som var här om dagen och jag skiner som en sol fast dramat.

Skola Skola Skola ! En massa matlagning, hum nja inte så mycket. Det vi gjorde idag hade en person klarat av och vi var tre i gruppen så vi satt ett gäng och snackade i nästan i två timmar. Gissa om vi verkligen har börjat bli duktiga på att jobba efektivt.

Ska snart åka hem till Anna och spendera min natt hemma hos henne och imorgon blir det att åka hem till min lägenhet för att umgås med Elli. Vet ni vad det blir filmkväll här hos mig på söndag och alla som vill att Stoffe ska komma hem till mig då han kommer kommenterar ! ;) För han ska komma så är det bestämt och ni bestämmer det också! Så kommentera nu !

Seriöst man vaknar en morgon och man bara NEJ ! Elli väcker en och sen så påmminnde Elli Stoffe att han skulle säga att jag skulle till skolan. . piss huör som jag är på går över till det bättre med dagen. Sen när jag bytte om började jag hoppa upp och ner som det vore något fel på mig "fast det är et ju ;)" sen så bara lägger jag mig ner på golvt och dör av skratt! Vilken synd det där måste ha varit! Galna Estelle är i faten ;)

Vi hörs imorgon !



Kommentarer
Postat av: Elli

Stoffe ska komma hem till estelle på sönda ;D



wuhuu haha

2009-11-13 @ 15:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0