Pidgin

Kvällen eller hela dagen igår var inte den bästa! Fast jag överlever.

Var på bio igår och jag hade en väldigt fålig dag och jag fattar fortfarnde inte hur jag orkar när jag bara vill krypa under täcket och försvinna. Jag kan klaga, men jag sätter mig fan inte mig i ett hörn och surar. Skulle aldrig falla mig in. Ärligt jag vet inte hur jag fixar det. Antagligen är det drivkraften från mina vänner.

En lugn dag idag. My och hennes kompis Nadja ska in på Väla medans jag är hemma och bara ta det lugnt. Jag orkar inget annat just nu.

Föresten så funkar inte msn på min dator längre, men Stoffe den snälla han fixade Pidgin till mig. Så nu överlever jag ett tag till. Se om mamma kan skicka ner mina pogramskivor så man kan formentera om sin dator. Jag hoppas verkligen det. Jag vet inte vad problemet är, men ibland kan inte ens mor lita på en när det gäller så simpla saker.

Häv ö najs tajm

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ohh, du det var en väldigt bra och smart gissning. Men tyvärr fel. =P

Men när du skrev lucia så kan man ju faktiskt se ledtråden så. Men nepp, du är ute på en lite fel bana. =P

Fast nu ligger ledtråd två uppe. =D

2009-11-07 @ 14:29:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0