Pa möte

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Ska ha projekt möte vid halv två och tiden dit är mega lång. Här hemma ser det ut som kriget och jag ärligt för en gång skull orkar jag inte bry mig om så mycket nu förtiden. Vill bara orka framåt i mitt liv så gott det går.

Grupparbeten kan ibland vara en pina, men det är bara att bita ihop.
Alltså jag ska ju hem idag och det känns konstigt att åka hem. Har inte varit hemma på 3månader. Det känns inte heller så kul att åka hem för den delen heller. Vi får se hur helgen slutar. Jag vet bara att jag vill hitta på något på söndag så ska ta och leta upp någon man kan leka med.
Nej nu får ni ha det så bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0