Angagera er

Sista helgen nästa helg sen är det på tiden att visa mer intresse. Det är inte bara vi som ska angera sig! Ni måste också. Det är inte meningen att vi ska hålla ihop oss. Då räcker det att vi bara ses i skolan. Jag lovar ni kommer tycka det är riktigt tråkigt när vi sluta bry oss och sen kommer ni inte att våga ta insativen till att göra något. Ni kommer komma med era skämt och vi kommer inte ta det på allvar.

För visså så har du faktsikt visa ditt intresse, men vad hände med det sen? Jag vet inte. Tycket detta är så dålig stil. Man föröker väl och gör det inte med flit. Jag förstår, men ändå så fattar jag inte. Nej snart får det vara slut på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0