Nu vet jag

Ända sedan i fredags efter jag hade piggnat till från allt har jag funderat 
på vad som egentligen hände.
Helt plötsligt hade jag blodfall som det heter.
Jag har ingen aning om när folket kom. Jag hörde bara hur dom sa mitt namn hela tiden.
Det sista jag minns var att jag kollade på ett sms jag fick och sen blev det svart.
När jag började se igen så sa det mitt namn hela tiden och de skulle hjälpa mig upp.
Fast jag bara ramlade tillbaka.

Så igår innan jag somnade så kom jag på att man kan svimma om man får blodfall
och det måste nästan vara så att jag svimmade en stund. Hemskt detta, men jag fick
hjälp av en massa snälla människor och så :)

De som känner mig vet att jag får panik när folk står och säger mitt namn hela tiden.
Men jag lever nu och nu ska jag till skolan :)


Kommentarer
Postat av: jaqueline

ska träffa bea när hon slutat.. vi ska plugga tsm osv. :/ imrogon börjar skolan igen så jag ska också vara hemma tidigt och sova tidigt osv. mycket som ska göras idag. måste till sjukan också och ta dagen efter piller.. fyfan. <3

2009-05-04 @ 14:01:11
Postat av: jaqueline

vi måste i alla fall ses denna veckan <3<3<3 SAKNAR DIG JU SÅ JÄKLA MYCKET!!!!!!!!!!!! orkar inte att vi ses så sällan.. :(

2009-05-04 @ 14:06:39
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0