Lärare borta

Jag tycker verkligen inte om lärare som inte är på sina egna lektioner.

jag skulle ta och leta upp Manfred om prata med honom en sak plus
att jag skulle tydligen få något papper jag skulle ta och göra. När jag
komemr bort till köket så är han inte där fast han ska vara där. Så jag
blev arger och gick till min engelska som vi inbte så nu sitter jag här
coh segar framför datorn och segar fram till svenskar. Fast ska ta
och göra ett nytt försök att få tag på Manfred innan svnskan så ska
snart dra från denna datron.

Sen fick jag veta att Jacke inte kunde vara idag för hon är sjuk.
Så ska hem och sova :D JIPPI.

nej nu orkar jag inte detta och ska gå leta upp Manfred igen.
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0