Godmorgon/förmiddag

Jag vaknade för en timme sedan.
SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT det var att sova inatt. Har fått sova!
Ihiiii:D
Så idag så slipper man nog att man däckar ;) Jag gjorde ju det
igår hemma hos Becca ett tag så (A)

Vad som händer idag blir att bställa biljetter till Norrland,
sen hum vattna och fixa gräset mamma planterade igår.
Jag kommer ha skoj plus de står att jag ska plantera tvätta
kläder, plugga och något mer säkert. HJÄLP MIG ! :O Hahaha

Någon som är frivliig att komma hit och hjälpa ? (A)
Nej men detta ska gå bra tycker vi.
Just det Jennie jag fixar detta för jag är bäst :D

Jag säger välkommen tillbaka :D



Jennie jag saknar dig <3 <3


Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

saknar dig med bajstolle! men idag ses vi sötnos<3 ILY<333

2009-05-20 @ 17:08:23
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0