4 timmar

Inatt blev det fyra timmars sömn. Jennie och jag log och kollade på film
hela natten och ja vi är så normala vi kan bli tycker jag ;)

Inatt gjorde Jennie en lista 10 orsaker att hata Ester. Jag höll på att dö
för det var verkligen de sjukaste sakerna man kan komma med xD.
jag skriver här i min blogg då hon har skrivit upp den xD En natt som
vanligt med en massa skartt. Eftersom att jag är n övertrött Estelle så
skrattar jag åt allt.

Glimten i ögat. Översnäll.
Det var två skaer jag skrattade åt inatt. Fråga mig inte vad det roliga var
i det för jag är inte normal :S xD

Föresten så suger engelska som vi har nu. Vi gör ALDRIG något. Vi glor.
Föresten så har jag inget vettigt fören kvart över tolv. För jag har håla från
tio till kvart över tolv. KUL ! OR NOT !

Nej nu kanske man borde avsluta detta? haha
Ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0