Snabba på

Hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag ska ta och börja
plugga. Har sjukt mycket som ska vara inne till sensat nästa
onsdag och jag hoppas på att kunna lämna in hälften denna
veckan, men det är typ. GOOOOD LUCK ! Jag hänger med
i graven.

Som ni kanske vet så dog min farfar den 14/3 och nu den
2/4 så är det begravning för honom.

Det blir att man åker till Halmstad på onsdag. Biina och henns
kille Alex kommer och hämtar upp mig. Vi åker till Växjö hämtar
upp My sedan vidare till Nybro. Där dumpar dom av mig någonstans
där jag ska sova. Dom vidare till pappa. Varför jag inte sover
där är för att vi inte går så bra ihop. På torsdag morgon kommer
dom hämtar upp mig. Vi kör till Kalmar och vid elva börjar
begravningen. Sedan efter det är det hem till pappas bror och
fru.

Mer vet jag inte..

Jag har inte redit förstått ännu att det som har hänt har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0