Ojsan ett tag sedan sist

Ojsan det var ett tag sedan jag skrev.

Idag firar jag fem veckor med min hals. Alltså den är inte bra ännu.
Klockan är strax efter åtta och här sitter jag nu i Helsingborg. Sitter
i köket med en varm kopp oboy och mitt häfte intill mig som jag ska
kunna idag. Går enbart till skolan idag för att jag har prov. Tänkt stanna
på projektarbetet också. Är ju med Jennie och vi gör inte så mycket där
så det får gå.

Som sagt en stund till skolan idag. Hem och städa mitt rum. Becca
kommer :D <3 Vi ska ta och PLUGGA ! Det ända jag gör nu förtiden
tycker jag. Fast måste och jag är stolt över mig själv :D

Nej nu ska jag ta och fortsätta med mitt pluggande och hoppas det
går bra fast det var igår jag började med allt och ska ha det vid halv
tio idag. Lycka till ¨på mig (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0