Resan i bilder DAG 6


Buren påminner mig om den sommaren jag var där uppe och Max också
var där. Max fångade möss och råtter.
Det var samma sommar som Max lekte med desmå abborrana när
vi fiskade.


Vi mötte på älgen på väg ner till stugan.


Stugan vår. Så ser det ut när man kommer ner där.


Syster öppnar fönsterluckorna för att vi ska kunna se något där inne.


Såhär det ut från stugan.


Detta kort är taget från balkongen.


HAHAHAHAHA
Varje gång man börjar prata om stugan så berättar jag alltid om denna.
Det starkaste minnet jag har från stugan är att jag går efter pappa när
han klipper gräsmattan med denna plastgräsklippare.


Vårt vatten.

 
En mycket gammal visp.


Ingen kommentar.


Vår gigantiska säng.


Man hittar då allt i stugan.


Framsidan av stugan.
Nu är jag och My påväg till ån för att kolla in vårt badställe.


Vi är vid badstället nu.






Att vårt utedass står kavr än idag :O


När vi kom hem så hittade vi Elvria bakom ladan.


Sedan visade hon kort på Felix.


Och Max.


Hon stod även för maten denna dagen.


Jag var självklart där och åt.


Jag har mormors haka.




Kommentarer
Postat av: aleksandra :)<3

Sängen ser mysig ut :O<3

2009-06-28 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0