Massa skit på 05.00

Ja klockan är inte mer än fem och jag ska upp om tre timmar igen.
Jag kan inte sova. Vaknade helt klarvaken. Jag vet varför och allt.
Det är inte bara en sak det är flera saker.

Som Jennie sa såg igår. Dom har blivit många. Ja dom har ju det.
Och snart spyr jag och inte bara klöks. Just nu vill jag bara spy.
Jag hoppas detta gör över tills på tis´dag nästa vecka. Jag vill
inte ha det såhär i mitt liv.

Varrför tar man in folk i ens liv som sedan bara drar?
De får en att tro att dem ska stanna men i slutet är de
dem som drar och den som blir kvar är den som
bara kollar på.

Ett sms, inlägg eller vad som har man väntat på i över
en vecka. Klockan halv två på en torsdag natt när det
skolavslutning kan man passa på att tala om hur man
vill ha det. Det kan ju inte vara så extremt svårt när man
redan själv har sagt hur det ligger. Så det är bara tacka
och ta emot och grattis att du fick dig ur dig det.

På hopp av folk som jag inte ens vet vilka den/dom är
fan det vätsta. Man färsöker vara trevlig och man säger
som det är. Det ända man får tillbaka är en svartsjuk
sak som vill förstöra mitt liv, sitt egna och andras. 
Man kan ju nästan säga grattis till det ju. Ha ett bra 
liv, men mitt lär man ju inte förstöra mer än vad det 
redan är för jag är starkare än vad man kan. Tro det 
eller ej. 

Blanda inte in och blanda inte in. Skulle tänkt det från
början hallå. Man sitter och kollar på och svarar. Man
undrar om ens kompis kan tillåta sin kompis/tjej/pojkvän
kan göra så mot en kompis. Fast tydligen kan man det.
Mer toffel än så kan man inte vara. En bra kompis sätter
ribban och vågar stå emot.

Jag kollade på tills jag fick nog!

Sms:et kommer inte som en cock.

Hoppas man kan vara lycklig som toffel.

Ja nu har jag pratat på och nu får det räcka för jag vet inte vad jag har skrivit egentligen. Den eller dom som tar åt sig kan göra det för jag bryr mig inte för det är ert bekymmer inte mitt.

Ha en fortsatt trevlig dag för nu ska jag försöka sova i två timmar till innan mamma kommer. Sen är det full fart här hos Biina.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0