Innan sommaren är slut

Sovit i två timmar nu. SKÖNT !
Tanken om att börja sju imorgon gör mig trött.

Dags för att laga mat. Det är min sysselsättning för varje dag.
Om det inte är på jobbet är det hemma. Fast det går. Blir fisk
i ugnen och potatis. Mums mums :D

Allarabecon. Ja fråga mig inte. hahaha .


Kom nyss på att för några år sedan så hade jag en massa
konstiga ord som jag sa hela tiden. Jag är rolig jag.

Snart ropar mamma att jag ska ta och hjälpa henne med att
lanfa brädor. Jippi or not. Fast det bästa är att hon har börjat
på Mys rum nu. Så mest troligt harjag fått tillbaka mitt egna
innan sommaren är slut :D

Kommentarer
Postat av: sara

K*KA BLÅBÄR "

2009-07-12 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0