Jag är inte normal !

Jag är INTE normal !
Okej alla borde veta det!
För jag är verkligen inte normal och absolut INTE
redig i huvudet! Jag är helt jävla efterbliven sjuk
i huvudet xD

Jag säger det en gång.
Säg inte till mig att jag inte är sjuk i huvdet.
Okej ? :O Lova! ?
Bra ! Nu gör ni inte det =) HAHAHA

Alltså jag är inte normal.!

I skolan idag:O Herre jag blir bara värre och värre xD
Till och med min mamma säger att jag inte redig
någonstans :O Jaja ! Och vill ni veta det är fan sant :D

Jag har liksom klippt mig idag.
Och alla som säger att det blev bra och skit.
Klart det blev! Hallå.! Jag klippte ju bara toppana och luggen XD
Så då måste det bli bra. Plus håret sitter
ju som sagt på världens sötaste flicka (A)
Alltså mig då med andra ord :O XD

Okej nu har jag skrivit klart.
Tjena mors ! Jennie kommer snart :D :D <3 <3

Kommentarer
Postat av: Alekss <3

Du är helt enkelt sjuk i huvudet xD och du har gjort mej lika sjuuuk :D älskar dig vännen<33333

2009-01-27 @ 18:17:35
Postat av: jaqueline

ahahahhaha du är ju koko :) min lilla estelle berelle. jag vill verkligen att du kommer på förfesten på min 18års dag :(<3 vill ha dig där hos mig då gumman.

2009-01-28 @ 14:12:23
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0