8 Januari - Första dagen



Bilden får börja och säga sitt ;)
I skolan idag, första skoldagen efter Jullovet. Ja det var het okej om jag ska
vara ärlig. Det var extra kul idag när vi hade genomgång när Johanna tog
min mobil och skikade sms til Martin i klassen. Han har nemligen inte mitt
nummer så det var extra kul xD

Ja men sen vid rasten eller när vi inte hade något att göra så gick Jennie och
Johanna och hämtade sina kameror :P xD Haha så jag passade på att fota
med min mobil eftersom jag typ ALDRIG har med mig min kamera :P .
Blderna från skolan kommer nu.


 
 







 

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha

bilderna is tha shit:D

2009-01-08 @ 22:19:23
Postat av: sARAA

ahhahah vafan gör jennie egentligen xD ser ut som hon först knäpper upp johannas byxor sen nästa bild så har hon huvet där :o OMG !

2009-01-09 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0