7 Januari - Tillbaka

Efter ca tre veckor i Småland är man nu
tillbaka här i HBG.

Nu börjar allvaret igen och jag orkar inte det.
Fast som sagt jag måste verkligen göra det.

Kom hem för ca en timme sedan och jag har
varit sjuk duktig på att packa upp. Jag har
PACKAT upp :O De brukar annars ta en vecka
för mig, men nu har jag gjort det. Känner mig
duktig. Nu ska man bara ta och handla mat då.
Skiter i att tvätta idag. Får göra det imorgon när
jag kommer hem från Malmö. Ska ner och träffa
Sarus efter skolan.

Sitter här och lyssnar på musik det ända som hörs.
Ingen som säger något. Ingen närhet av någon.
Fan vad kommer sakna er. Becca och Aleks.
Ni fick mitt lov att gå. Ni fick mitt lov till en av de
bästa jag har haft. Sen ska vi inte glömma min
Micke som jag verkligen saknar så sjukt mycket.
Ska försöka komma till Ryd nästa helg och träffa
honom. Enbart honom <3 <3

Jag hoppas jag håller ut. Jag har mina vänner här
som får göra så att tiden går! <3


Kommentarer
Postat av: R

svar: JAG SAKNAR DIG GALET MYCKET OCKSÅ <3<3<3

2009-01-07 @ 18:02:32
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0