23 Januari - Grattis Carro 18år

Grattis Grattis Grattis :D
Carro 18år idag :D ! <3 <3

Just nu sitter jag här framför datorn och väntar
på Alexander ska komma. Fast han kommer
om en timme. Så under tiden hoppas jag att
jag slutar känna av att mitt blodtryck är lågt. För
det är som sagt en aning jobbigt. Man är hungrig
men inte sugen på något eftersom man känner
sig yr och illamående. Så Alex ska bestämma
mat så jag äter idag (A)

En vecka som jag egntligen hade kunnat sovit
bort, men jag har pallat mig till skolan hela
veckan och jag känner mig stolt. För jag har
verkligen varit mega as trött!

Nej nu ska man logga och hitta på något att göra.
Kan ju som sagt inte somna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0